torsdag 6. mai 2010

På tide med nedleggelse av Geirknappens blog?

Ok... Jeg har skrevet blogg i omtrent et halv år nå; 69 blog-innlegg tilsammen med denne medregnet. Personlig synes jeg min kreativitet har gradvis sunket. Hva kan jeg peke på som fellesnevner for hele denne tiden? Geirs tankegang i November 2009 er omtrent den samme som Mai 2010, nemlig den tanken at en bedre tid vil komme. Ikke det at ting nødvendigvis har vært så ille, men mer at en x mengde tid uten at noe spesielt personlig positivt, minneverdig har skjedd.

Om jeg skal peke på noe, så må det isåfall være qwankido; å blir flinkere, men Geir er likevel kløn. Jeg har deltatt på omtrent alle treninger, men likevel husker jeg ikke det jeg burde. En annen i qwankido gruppa husker alle triksene og navnene på triksene, og han har vært på færre treninger enn Geir. "Kanskje Geir er et kløne menneske?", begynner en å tenke.

Å ja... Hvorfor foreslår Geir nedleggelse av bloggen? Vel... Jeg tror jeg bruker opp unødig plass på googles servere. Jeg skriver den ene etter det andre som egentlig kan oversettes til: tilstander er nok en gang stusselige hos Geir. Det ville kanskje vært bedre med en blogpost som forteller om alt det stusselige som vil skje Geir i resten av hans liv, altså på forhånd...

La oss ta for oss alle de spørsmålene jeg tror blogleser (ne) kan finne på å ha til Geirs framtid...

1 Vil Geirs hormoner gjøre at Geir går løs på møbler, fordi selv om man sorterer ut alle jordens folk, så vil man ikke finne en hunkjønn som passer med Geir?

2 Hva kan Geir være godt for i samfunnet? Hva skal verden med en Geir?

3 Vil det finnes noe som er viktig i Geirs liv?

4 Vil Geir være i live år 2078?

5 Hva vil skje med klokeboken?

6 Vil det noen gang skje noe ventet eller uventet positivt med Geir?

7 Vil Geirs broder, Sindre få en gutt eller ei jente?

Alle disse spørsmålene har enkle og forutsigbare svar.
1: Geir vil ikke gå løs på møbler, Geir er alltid smartere enn sine hormononer.

2: Geir vurderte å studere Afrikastudier, fordi ved å vite mer om Afrika, så vil Geir kanskje slutte å klage over sine egne tilstander, dessuten trengs det ett klokt hode for å skape en bedring på dette tragediens kontinent. MEN... Geir skal ikke ta Afriastudier, fordi Geir er egentlig selv litt som Afrika, Geir er mer litt kløn, derfor tar Geir heller pedagogikk for å finne ut hvor mye kløn menneske han egentlig er. Hva verden skal med en Geir? Det kan være vanskelig å svare på.

3: Ja, familie er alltid viktig.
4: Det kan være, men klokeboken har kun tatt hensyn til at Geir kan leve til maks år 2077. Jeg må isåfall skaffe en ny klokebok.

5: Klokeboken begraves sammen Geir.

6: Min intuisjon sier at det vil skje noe fint år 2047

7: Min far foreslår at det blir en jente, derfor foreslår jeg at det blir en gutt.

5 kommentarer:

  1. Jeg er ganske sikker på at det blir ei jente.

    SvarSlett
  2. Lisa tar ultralyd den 10 mai, har jeg hørt. Vi får se hvem som tar rett...

    SvarSlett
  3. Ngubunututu Ehoe Namanamnam9. mai 2010 kl. 01:36

    Jei sanse åndener i fjelet di sie: bedre tid vil kome for Geir veldi snart. Men du må huske skriv blogg når det skjer. veldi viktig huske skrive blogg

    SvarSlett
  4. Ehoe Namanamnam? Litt av et navn du har funnet på. ... Jeg kan skrive om drømmen jeg hadde i natt, selv om jeg ikke tolker drømmen som ett tegn på bedre tids-epoke.

    SvarSlett
  5. Jei skulle kalle mei bare Ngub, tror jei.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...