mandag 24. mai 2010

Oppgradert søppelbøtte

Forrige uke lagde jeg et visuelt bilde av hva jeg tenker jeg skal gjøre med negative tanker. Jeg har i etterkant funnet ut at bildet ikke helt stemmer med min generelle tenkemåte at hvis noe skal gjøres, så bør det gjøres solid og riktig fra starten av. Jeg har derfor laget et nytt visuelt bilde:





Denne søppelbøtten er mye større, slik at det er plass for masse negative tanker som blir kastet. Den lille trekanten er Kheops- pyramiden i Giza, mens det røde tårnet er Burj Khalifa. Leg merke til at søppelbøtten har et avansert lokk system, slik at ingen negative tanker vil falle ut av søppelbøtten, selv om den skulle velte. Selve søppelbøtten bygd av wolfram/tungsten og karbon nanorør og en del andre solide materialer.

Hva slags tanker finnes i søppel nå?

* Geir vil ikke føle velbehag-tanker som: Hjulpet, genial, tillit, talent, betydningsfull, populær, inspirert, fornøyd, vellykket, stimulert, trygg, sjelero, elsket, stimulert, medmenneskelighet, respekt, deling, omsorg og det som mer finnes av vakre ting som seilbåt, melon, rose, antilope, galakse, sommerfugl... (altså, jeg hadde ikke et velbehag leksikon for å komme på ord)

Er det mer som skal puttes i søppel?

4 kommentarer:

  1. Geir vil få kjedelig sommerferie---> kastet i søppel.

    SvarSlett
  2. Geir er glemt menneske på jorden--->kastet i søppel.

    SvarSlett
  3. Tror trikset er å lage en bøtte med ting som skal skje.. Slik unngår man å fokusere på det som ikke skal skje.

    SvarSlett
  4. Kanskje en liste over positive ting som kan teoretisk sett skje. Positive tanker fortjener en plass som er mer synlig enn en bøtte.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...