onsdag 26. mai 2010

Geir ville gi geirknappens blog til samfunnet, og samfunnet ville ikke ha det...

Iallefall er det som tenkes når jeg ser over hvor mange, eller hvor få som følger med. Kanskje er samfunnet fornøyd med å ikke motta noe fra meg. Kanskje jeg skulle være mer utspekulert i å gjøre samfunnet avhengig av meg. Jeg vet ikke. Kanskje har jeg fail-dna. Mengden jenter som er fascinert over meg, kan også være tegn på fail-dna. Hmmm... men det er jo forresten litt dobbel: de fleste jenter har ikke egenskaper jeg kan være fascinert over, i tillegg til at ingen av dem liker meg likevel.

Altså... Jeg sanser en Geir-skjebne. Gjør noe med saken, sier kanskje du? Vel... kanskje har skjebnen all makt, og vår makt er kun illusjon. Siden få leser blog likevel, skal jeg avsløre noe... av og til pisser jeg veldig tregt, altså jeg tror det er tegn på fail-dna, tåler ikke all slags mat. Vet ikke hva årsak er, men når jeg drikker nok veske igjen, så bedres det seg. Av og til tenker jeg at jeg skulle lagd et hav av piss slik som denne videoen:


6 kommentarer:

  1. kroppen må være i harmoni for å unngå fail. husk alle vitaminer. drikk nok. utfør meditasjon og alt vil være bra for din kropp. kropp og sinn er ett.

    SvarSlett
  2. krølli bæ klø27. mai 2010 kl. 15:59

    to pee or not to pee. that is the question. Må nok bare huske å drikke nok*?

    SvarSlett
  3. Om min blog herved blir gravlagt, så er det en del småting jeg vil nevne. Ting jeg ikke likte:

    *data fra google anlytics og statcounter sammenlagt stemmer ikke, altså sånne redskaper kan man ikke stole på.

    * ok, Internet er anonymt men likevel liker jeg ikke anonymitet. Men likevel... anonyme kommentarer er bedre enn ingen kommentarer.

    *Jeg testet en gang å skrive blog innlegg fra en fjern pc bare for å teste, men det havnet aldri på bloggen.


    En siste ting: Jeg har Internet konspirasjon... Det finnes en skjult Internet makt som styrer forskjellig informasjon, hva som blir sent og hva som blir sett osv.

    SvarSlett
  4. Prins Laban Omar Khalif27. mai 2010 kl. 23:01

    Meget god konspirasjonsteori.

    SvarSlett
  5. krølli bæ krille28. mai 2010 kl. 15:54

    Bør anonyme bloglesere gi seg til kjenne?

    SvarSlett
  6. Jeg bry meg ikke likevel. De kan bare være anonym.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...