mandag 17. mai 2010

Dette har blitt sagt før..

Negative tanker må vekk. Derfor har jeg laget visuelt bilde hvordan det gjøres:



Hva slags tanker finnes i søppel nå?

* Geir vil ikke føle velbehag-tanker som: Hjulpet, genial, tillit, talent, betydningsfull, populær, inspirert, fornøyd, vellykket, stimulert, trygg, sjelero, elsket, stimulert, medmenneskelighet, respekt, deling, omsorg og det som mer finnes av vakre ting som seilbåt, melon, rose, antilope, galakse, sommerfugl... (altså, jeg hadde ikke et velbehag leksikon for å komme på ord)

Det er altså i søppel slike tanker, dermed blir jeg mer åpen for at slike ting kan skje, tror jeg. Hvis jeg fjerner "ikke", så blir det: Geir vil føle velbehag-tanker som... Det finnes vel ikke protester blant mine lesere for at noe slik skal skje? Hvis ja, forklar hvorfor.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!
    Hipp hurra!
    Hilsen krille

    SvarSlett
  2. Javel... Jeg likte denne blogposten så fint at jeg ikke har lyst å lage nye. Jeg kunne eventuelt lagd en tegning av en større negativ-tanke søppelbøtte.

    SvarSlett
  3. Liten oppsummering kommentar... Sindre får jentebarn, et voldelig og hyperaktivt ett, som krangler allerede i magen. ... Geirs har håndtert 1 eksamen nå, det er 1 igjen. Det finnes ferie-stemning.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...