lørdag 13. desember 2014

Trøstepremien til Jakob

Nå som det er avklart at Jakob ikke vinner tittelen "årets kommentator", får han et steam spill i trøstepremie. Spillet heter "I am bread" og handler om tilværelsen til en bevegelig brødskive (link).


I mellomtiden utforsker jeg hvordan det skal gjøres med tittelen "årets kommentator". For eksempel la jeg en uåpnet godteripose hos Kristian, før jeg gikk ut. En slags felle kanskje. Det var ikke et overraskende syn som møtte meg da jeg kom tilbake.


Etter hvert testet jeg andre muligheter.


Hvem skal bli årets kommentator mon tro... Det er lenge igjen av året.  En avgjørelse bør kanskje ikke komme for tidlig.

4 kommentarer:

  1. årets beste julegave? ikke langt unna.
    Forhåpentligvis blir det nye muligheter i 2015 til å bli årets kommentator.

    SvarSlett
  2. Namminam. Krikle kraklet rett i fella.

    SvarSlett
  3. Watch out Stratos !

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...