torsdag 4. desember 2014

Gran Canaria dag 6

På stranden fikk jeg et innfall om å vise meg frem.


Da jeg så på bildet i etterkant og la merke til at jeg var mye bleik, med en liten reservepakke på magen og forøvrig spinklere enn Cecilia Brækhus, tenkte jeg at jeg burde komme opp med en annen ide.


Og en idee fikk jeg da jeg så Nora leke i sanden.


Om litt var hele knappeblogger gravd ned i sanden. Ideen var at Sindre for eksempel kunne lage store muskelformasjoner i sand rundt meg.


Men Sindre var fornøyd med å kun ha gravd meg ned. Han fikk ellers annet kunstnerisk innfall.


Da det ble klart at ingen gadd å lage sandmuskler til meg, ble det istedet til at jeg lagde meg selv et par sand-pupper.


Og slik går dagene på Gran Canaria. Det er nesten utrolig at jeg klarer å lage innlegg om ingenting.

4 kommentarer:

  1. Synes innlegg om ingenting er ganske gøy. Har ingenting i mot de.
    Har blogger større enn gjennomsnitt nipples? patter? Iøyefallende? Husk solkrem med høy faktor.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er vel antageligvis ikke noen vits med innlegg for dagen i dag, da jeg kun lagde et dypere hull i sanden med i utgangspunkt samme påfunn. Har ingenting imot at innlegg om ingenting likes. I morgen blir det hjemreise.

      Slett
  2. SYdenbloggen slår til igjen. Herlig kasse gøkk!

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...