fredag 4. juni 2010

Drømte mye rart

I natt drømte jeg at jeg gikk blant en flokk vikinger over et fjellområde. Langt borte over et sletteområde så vi en annen flokk godt bevæpnete mennesker. Det var snakk om omtrent 5 kilometer avstand mellom oss og dem. Jeg var leder for vikinge-flokken og bestemte at vi måtte unngå å komme i kontakt med disse menneskene, fordi deres hensikt var sannsynligvis å skade oss. Vi bevegde oss gjennom et skogområde, men da vi kom til et åpent sletteområde igjen, så la jeg merke til at de hadde tatt oss igjen veldig mye. Det var nå omtrent 1 kilometer avstand mellom oss. Jeg bestemte derfor at vi skulle begynne å løpe idet vi kom til skogsområdet igjen. Vi løp alt i maktet, men da vi, etter å ha løpt i en god stund, snudde oss, da var de rett bak oss. Dette er umulig, tenkte jeg.

Plutselig drømte jeg heller noe helt annet... Jeg drømte at en del jenter som ikke liker meg, forklarte meg årsaken til at jeg ikke var for dem noe attraktiv. Vel... det var at min stemme hørtes ut som en defekt motorsag, at min stemme hørtes ut som stemmebånd som ikke hadde blitt stemt. Det var ifølge dem min største svakhet.

3 kommentarer:

  1. krølli bæ klø5. juni 2010 kl. 01:20

    se der kommer det en ku i tunnellen, sammen med en liten bikkje. hva gjør de to her så sent på kvelden? hvorfor er de sammen tro? er det han-ku eller er det ku-hund?

    SvarSlett
  2. knutsen og ludviksen vel? http://www.youtube.com/watch?v=9T9rtVQMqyQ&feature=related

    SvarSlett
  3. ... Hva er greia? Ku og bikkje? Det var ikke det jeg drømte. Jeg måtte tenke over hvorfor jeg kunne på forhånd vite at menneskene langt der vekke var ute etter å skade oss. Jeg vet ikke. ... Hvordan var det at jeg fant ut at stemmen var min svakhet? Fordi jentene snakket sammen og visste ikke at jeg var tilstede i rommet.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...