torsdag 3. juni 2010

3.juni. dag 3 i Bergen

Ok... Jeg er altså foreløbig i Bergen. Det er flere ting som ikke fører til lykke. Jeg startet dagen med å spille litt spill, etter som Jakob foretrekker å sove lenge. Jeg er fortsatt ikke flink i spillet Heroes of Nevereth HoN, men spilte det likevel. Jeg liker best en hero heter vindicator. Det er en visdoms hero som går rundt med en klokebok. Hans magi fungerer slik at han forhekser fienden slik at de mister liv og magi helt til de selv bruker en magi, og han kan stillegjøre dem slik at de ikke kan bruke magi. Ellers liker jeg faktisk det treet som kan gjøre seg usynlig. Da kan jeg lage frostsverd, og når jeg går til angrep og blir synlig, så fryser de til is.

Det var vindicator jeg spilte i dag altså. Jeg tapte fordi Jakob våknet og dro ut datamusen mens jeg spilte, itillegg hadde Jakob snabbet mobilen min og sendte en tekstmelding til min tante, når jeg ikke la merke til det. Det er i slike tilfeller jeg får lyst til å ta ibruk qwankido triks, men jeg klarte å beherske meg.

Akkurat nå sitter jeg på en datamaskin på universitetet. Jeg hadde egentlig tenkt å plassere Jakob i en barnehage, eller noe lignende, og vandre rundt i Bergen alene, men slik ble det ikke. Jakob søkte på japanforum, men nå henger han over skulder og sier jeg skriver en håpløs tekst, og at omgivelsenen gjengis veldig nøyaktig. Kanskje det stemmer. Kanskje det også blir slik at mitt opphold i Bergen ikke blir langvarig.

Det var engang en agurk, denne agurken var del av en kebab i bergen. en feit kis hold på å forslynge denn agurken , agurken tenkte onei mnagevæske med særdeles sur ph what to do`?? , jo da kom super puddel inn i bildet og reddet dagen. (<--Jakob)

2 kommentarer:

  1. ikke bestilt retur altså?

    SvarSlett
  2. Nei, fordi jeg aldri på forhånd kan vite hvor lenge jeg kan bli uten at det oppstår bråk krangel, eller lignende.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...