lørdag 30. oktober 2010

Drøm 30 okt 2010

Drømte at jeg våknet at to menn drev å lagde stønn lyder. Jeg gikk ut av sengen og jeg vitnet at det foregikk bevegelser under dynen, rett ved siden av hvor jeg hadde ligget. Det er kanskje best å gå ut herfra uten å lage forstyrrelser, tenkte jeg, og gikk så ut døren med mine klær. Mens jeg tok på klærne mine, prøvde jeg å forstå hvor jeg var, og antok at bygget jeg hadde sovet i var et slags kinesisk hotell. I bukselommen min fant jeg nøkkelen til rommet jeg hadde vært på. 

Nede i hotell-resepsjonen forsøkte jeg å forklare min situasjon, men det virket ikke som kineseren jeg snakket til, forsto så godt hva det var som hadde skjedd. Her omtrent klarte hodet mitt å få drømmen til å slutte.


2 kommentarer:

  1. hørtes ut som en rip-off fra "the event" hvor noen har fjernet en passasjer fra rommet og gitt det til noen andre.

    SvarSlett
  2. Kanskje underbevisstheten arbeidet med en kombinasjon av the event anti-flykrasj og innsalg fra student tv

    http://www.stv.no/content/webitem/1393/

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...