tirsdag 26. oktober 2010

Dagens tomme time...

I den tomme tid i dag, drev jeg å spekulerte i muligheten for kjæreste. Jeg innså at jeg hadde en slags forut-antagelse om hvordan de fleste jenter er bare problematiske: slitsomme å være med, klønete, ikke i stand til å komme til fornuftige beslutninger basert på sine erfaringer, ikke til å stole på, håpløse fremtidsplaner (for eksempel reise til et håpløst slumland), ikke i stand til å formidle sine tanker og hvordan man opplever verden, anti-genial, uselvstendig, illojal (for eksempel flørte med flere samtidig), og min liste over negative forut-antagelser angående jenter bare fortsetter og fortsetter...

Jeg innså følgende:Å leve et liv med i hovedsak kun meg selv som selskap er kanskje ikke så ille. Det må være å foretrekke fremfor å være med et slitsomt og klønete menneske, tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...