søndag 3. august 2014

Uke 31 2014 Sommerpåfunn

Vindsurfing


 I dag er det virkelig varm i Fauske-området i Nordland.  Det har vært rimelig vindstille i dag også,  men likevel har jeg og Brage benyttet muligheten til å drive med vindsurfing. Jeg var først ute.


Selvsagt benyttet jeg muligheten til å posere.


Uh yes, så stilig jeg var.

Brage var stilig han og.

Fisketur

I går kveld var jeg på fisketur. Jeg valgte å gå for Asbjørn Brekke -stil.


Det var en fisk som ble veivet inn mot land.


Sindre glapp fisken uti havet, kort tid etter at dette bildet ble tatt.


Badetemperaturer

Der hvor jeg og Brage vindsufet var det langgrunnt. Kanskje det var med på å bidra til at det var usedvanlig varmt.


Også i fiskevann ute til fjells har det vært en behagelig badetemperatur denne uken. Vanligvis er det såpass kaldt at man vil opp med en gang man har hoppet uti, men i år man kunnet svømme over hele fiskevannet og tilbake,  uten å fryse. Et lite paradis for hunden Varga vil jeg anta.


Ukens innlegg ble skrevet på Android s2 mobiltelefon og delvis edge nettverk. Altså det gikk relativt tregt å skrive.  Endelig ferdig med innlegget.

6 kommentarer:

  1. Flotte bilder og innlegg. Greit at d ikke er alt for mye vind til å begynne med. Virket for meg som du nøt tiden på brettet og har lyst å prøve når det igjen når det blir mer vind

    SvarSlett
  2. Super-cool gøkki on a board. Yeah!!!! En prøvelse for tålmodigheten å jobbe på edge....for enhver sjel

    SvarSlett
  3. Kjempeblogg ! Moen er rene paradiset for alle sammen trur jeg med sånt vær. Blogger var som nevnt også skremmende lik Brekke ja. Positurene lukter det modelloppdrag av !

    SvarSlett
  4. Det var antageligvis sommerens siste godværsdag. Er økt drivhuseffekt årsaken til den uvanlige sommervarmen mon tro?

    SvarSlett
  5. Who knows. Digg er det hvertfall !

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...