fredag 26. juli 2019

Uke 30: Kristian og Gøkk slapper av



Kristian slappet av på sin nye avslappingspose og spurte: "Hvordan tror du det går med Solskjærs United i år?"


"De kommer til å slite med å forsøke å ta fjerdeplassen", svarte jeg.

"Han kommer til å slite som Horneland. Tredje eller fjerdeplass er det beste de kan håpe på. Det er likevel aktuelt å se på", sa Kristian.


Han hoppet oppi sitt avkjølingsbasseng. Jeg fikk en idee om å måle avkjølingen med varmekameraet.


Jeg hadde ganske mye varme i kroppen, før jeg badet.


Det var litt kaldt i bassenget, men ikke for kaldt.


Det var en betydelig kjøle-effekt etter bare noen få sekunder.


Gøkk er et kallenavn på meg selv, som Kristian av og til bruker. God helg.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. good times! wtf Aisha Sadat

    SvarSlett
    Svar
    1. I hjørnet på bloggen min står det: "Vennligst ikke spam kommentarfeltet til mine innlegg med reklame. Slike innlegg vil bli slettet."

      Slike innlegg oppstår engang iblant likevel. Ta heller kontakt med meg, hvis du oppdager spammeren før meg.

      Slett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...