fredag 12. juli 2019

Uke 28: På ferie i Moen



Bildet over viser meg og den fine utsikten fra Moen-huset (Fauske, Nordland).


Det hadde blitt litt råteskader i noen planker på låven, derfor satte Trond (min far) igang med å reparere.


Trond har også et lite byggeprosjekt med å bygge gjerde til hytta på fjellet.


Jeg har vært på hytta i dag. På veien hjem, tok jeg bilde av soppene jeg fant. Hva slags sopp er det på bildet over?


Enn dette?


Det er en fin utsikt over Moen fra oppe i fjellsiden. Likevel undret jeg for meg selv hvorfor det er så mye hvit plast som brukes i jordbruket her i landet. De er ikke så pene. Finnes det virkelig ikke bedre alternativer?

Andre påfunn denne uken:

- Bake brød.
- Lage grønnsakssuppe.
- Spille på det elektriske pianoet.
- Prate med naboen.
- Sitte bak en parasoll og se på det fine landskapet.

3 kommentarer:

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...