lørdag 22. september 2012

Ukens setning og kunstverk. Hvilken idrett?

Ukens setning

Denne uken tenkte jeg ut setningen: "Ting slutter å fungere fordi det er en rekke ting som kan ha forårsaket at det ikke fungerer"

Denne setningen kan fungere å i en rekke sammenhenger. For eksempel: En bloggforfatter fantasi slutter å fungere fordi det er en rekke ting som kan ha forårsaket at det ikke fungerer"


Ukens kunstverk

En anonym person sa til meg at jeg hadde tillatelse til å outte dette bildet på bloggen dersom det virkelig ikke var noe annet å ta fram, og alt annet feilet. Da tenkte jeg setningen: "Man har flaks dersom andre mennesker bidrar til at ting fungerer, når ting egentlig sluttet å fungere. Jeg synes dette ble en meget fin sokk; et ekte kunstverk. Dersom jeg skulle bevegd meg på en catwalk, så hadde dette fottøyet vært mitt førstevalg.



Idrett

Jeg har skrevet tidligere at jeg drev med noe som het qwankido. Da jeg først begynte på dette, trodde jeg at jeg skulle lære å sloss med en stokk, men slik ble det ikke. Mange ting ble ikke som jeg hadde tenkt meg i denne sporten. Jeg bestemte meg en dag for å ta qwankido bildene ned fra veggen, og heller finne en annen sport (de egentlige årsaker passer seg ikke for blogg, og vil ikke bli utdypet). Det finnes en liste (her), over alterativer av idrett på ntnu.

Jeg tror ikke jeg har lyst til å drive med en kampsport, og heller ikke en lagidrett (for da blir jeg automatisk lagets syndebukk/noob), og ikke noe som koster for mye. Har mine blogglesere formeninger om hva som kunne fungere?


Flere leserbidrag
En anonym leser foreslo at en facebookside kalt "badly stuffed animals" kunne være til interesse for leserne (link).  Hvis andre lesere har forlag, så er det bare og kontakte meg.

13 kommentarer:

  1. Det var imponerende mange varierte idrett ntnui hadde. Cheerleading, turn og roing høres spennende ut.

    SvarSlett
  2. Av de tingene som var nevnt der ville jeg satset på kite. Men du er kanskje litt sent ute. Begynnerkurs denne helga. Var listen komplett? Kunne ikke se ntnu fallskjermklubb der.

    SvarSlett
  3. Din sokk oser virkelig 70-talls vintage. Jeg foreslår utstrakt salg omgående.. Videre vil jeg anbefale deg løping.. Da har du alltid treningslokalet rett utenfor stuedøra.. Jeg har tro på at du kan bli en norsk løpsgaselle med tanke på din heller umuskuløse og lette halvafrikanske kropp.. Vel lykke med ditt valg

    SvarSlett
  4. Jeg tror ikke cheerleading er noe for meg.

    ...
    Fin detalj at to postet kommentar samtidig

    SvarSlett
  5. Du bør definitivt finne deg en ny sport å holde på med. Løping/sykling eller kite tror jeg vil kunne passe deg. Sistnevnte gir deg også fordelen av at det er sosialt. (Hvis kiting er det jeg Tror det er ;) ) Og det å bli kjent med nye mennesker er jo en positiv ting.

    SvarSlett
  6. Jeg utfordrer deg til å begynne med dans!

    SvarSlett
    Svar
    1. Mangler dessverre dansegenet.

      Slett
    2. så flott. da blir det en utfordring for deg =)

      Slett
  7. Kan dette være en dansestil for deg? http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0

    SvarSlett
  8. Den blir vel neppe likt i Nord-Korea.

    SvarSlett
  9. jeg tror tilogmed at Nord-Korea synes det der var en gøyal dans. Vil bare ikke inrømme det...

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...