torsdag 24. mai 2012

Drøm: bare et håndkle

Igjen drømte jeg at jeg var i et stort fellesareal. Av en eller annen grunn var jeg der bare i et håndkle. Kanskje lurt å finne noen klær, tenkte jeg. Da kom det en person bort til meg og spurte: "Hvorfor går du ikke rundt naken?". Jeg ble overrasket over at noen kunne stille ett slikt spørsmål. Alle andre var fullt påkledd. Hvorfor skulle andre forvente av meg at jeg gikk rundt naken? Hva om jeg forsøkte å snu situasjonen ved å spørre hvorfor vedkommende selv ikke gikk rundt naken? Personen gadd ikke vente på svar og bare gikk.

Noen andre folk skulle ha meg til å sette meg ned ved et bord, og jeg satt meg ned. Det var jo ingenting spesielt som skulle foregå ved dette bordet. Av en eller annen grunn fant jeg på å se under bordet. Der var det en person med en tegneblokk og tegnet. Kanskje har jeg vært klønete med å ha håndkleet til å dekke til ting mens jeg satt der, tenkte jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...