søndag 25. april 2010

Jeg har tenkt at geirknappens blog skal gå i dvale inntil noe spesielt fint skjer Geir. De som har fulgt bloggen en stund har kanskje lagt merke til at Geir kan finne på å være negativ, komme med dårlige nyheter og så videre. Skal jeg skrive blog til mine kravstore blog lesere, eller skal jeg la være?

Geir har i dag vondt i øret, vondt i en visdomstann som vokser fram, trøtt som løkfrø fordi jeg våknet av å være sulten i 5 tiden i morges. Vondt i håndledd før og etter qwankido trening. Tekst er kjedelig for å illustrere, så her er heller et bilde (ved øret):

Jeg har rotet vekk et selvlagt smykke jeg laget for lang tid siden. I tillegg kjeder jeg meg litt. Men har ikke klokeboken løsning på alt dette? Jo den har. Den sier at jeg må finne ut av hva jeg kan ha interesse av. Den har videre en lang rekke forslag, men i dag har jeg ikke lyst å høre på klokebok.

7 kommentarer:

  1. "...trøtt som løkfrø..." Visste ikke at løkfrø var så trøtte..
    Mr snabel A er nesten garantert Jakob.

    SvarSlett
  2. Jeg var for trøtt til å finne på et bra metafor, men nå er jeg mer våken. Kan trøtt som bedøvet snegle fungere? ... Snabel A kødder litt jakobisk stil, men skriver ikke i jakobisk stil, tror jeg. Kanskje det er noen jeg ikke kjenner så godt, som syntes jeg hadde en stusselig mengde lesere.

    SvarSlett
  3. Vedder på at snabel A er en 89 år gammel dame som er profesjonell hacker. Jeg ville vært på vakt.

    Mr snabel B

    SvarSlett
  4. Disse snabelgreiene... Begynner å mistenke at det er hekseri for at Geir skal få snabel-problemer når han blir veldig gammel mann.

    SvarSlett
  5. Kanskje snabel fyren har hørt noen rykter om snabelen din og håner deg ved å kalle seg selv for Mr.. Snabel A

    SvarSlett
  6. Jeg skrev egentlig den kommentaren bare for kødd for å provosere frem en identitet. Kunne snabel A i alle fall finne på annet kallenavn?

    SvarSlett
  7. øi øi, å våkne av sult det er ille. Vet ikke hva som er verst: å våkne av sult, eller å ikke få sovet pga sult.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...