lørdag 22. oktober 2022

Min notesamling 2022


Jeg har ikke gitt en oppdatering om min notesamling siden april 2020. Min venn, Pawel, fikk ikke sett igjennom alt da han sist besøkte. Jeg sa til han at det kanskje ville være enklere å forholde seg til et bilde av samlingen.


Det er mer av klassisk musikk i samlingen. Jeg er ikke spesielt disiplinert med å øve på en spesifikk melodi. Jeg blir fort lei av en melodi, og vil heller høre noe jeg ikke har hørt på en stund.


Jeg har også skaffet meg en tunge-tromme. Jeg skaffet den fra en trommemaker i Kyiv (via nettsiden etsy). Utseendet ble ikke akkurat som jeg hadde håpet på. Jeg ville i utgangspunktet kun ha mørk farge i midten av blomsten og resten i en mer gull-lignende farge (mer som denne, men uten mørkfargen utenfor blomten). Trommen ble relativt fin likevel.


Her sitter jeg med trommen og notesamlingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...