fredag 29. desember 2017

Årest bloggkommnetator 2017


I år har det kommet 29 blogginnlegg. Dette er langt færre innlegg enn hva jeg har produsert i tidligere år. Det er ellers et år hvor jeg blitt langt mindre interessert i å drive med tango, og blitt langt mer interessert i å øve meg på å spille piano.

Utover våren i år har jeg skrevet mange innlegg om politikk. Dette må ses i sammenheng med at det var stortingsvalg på høsten. Det er utrolig nok fortsatt for tidlig å uttale seg om utfallet av valget, da det fortsatt er interne stridigheter i Venstre om det er en god idee å gå inn i regjering.

Angående norsk fotball, må jeg innrømme at jeg hadde blitt utålmodig med Bendtner midt på sommeren, men han "våknet" akkurat i den perioden og ble toppscorer ved årets slutt. Min kritikk da mot Kåre var også overdrevet. Det er likevel viktig å oppføre seg når man håndterer media. Alle i Trondheim er fornøyd med Adegbendro vil jeg tro.


Over til konkurransen


Den bloggleser som mest jevnlig har kommentert mine innlegg vinner. Man får 1 poeng for å ha kommentert et innlegg.


Januar: 1 innlegg
Pawel: 1
Brage: 1
Sindre: 1
Kristian: 1

Februar: 1 innlegg
Nils: 1
Brage: 1
Sindre: 1
Kristian: 1

Mars: 5 innlegg
Brage: 3
Pawel: 2
Stine: 1
Sindre: 1
Nils: 1

April: 6 innlegg
Pawel: 5
Brage: 5
Kristian: 4
Jakob: 1
Nils: 1

Mai: 3 innlegg
Nils: 1
Brage: 1
Kristian: 2
Pawel: 1

Juni: 2 innlegg
Kristian: 2
Brage: 1
Nils: 1

Juli: 1 innlegg
Kristian: 1

August: 4 innlegg
Pawel:2
Brage: 2
Nils: 2
Kristian: 3


September: 2 innlegg
Pawel: 2
Nils: 1
Jakob: 1

Oktober: 1 innlegg
0 kommentarer

November: 1 innlegg
Pawel: 1
Brage: 1
Nils: 1

Desember: 2 innlegg
Brage: 2
Pawel: 1


Sum

Brage 17
Pawel 15
Kristian 15
Nils 9
Sindre 3
Jakob 2
Stine 1

I år har det vært svært jevnt, men vinneren er Brage. Gratulerer.


5 kommentarer:

  1. En ære 😊 ser frem til nye innlegg i 2018.

    SvarSlett
  2. Takk for i år gøkkebloggen og gratulerer til Brage=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Surt å ikke være årets for første gang?

      Slett
    2. brage vant vel i fjor også?

      Slett
  3. Brage har vel hatt en sur nr.2 i flere år.. tradisjonen med nalle er brutt.. utrolig og congratulationez til brage

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...