mandag 11. desember 2017

Mine første bets for første knockout fase i Champions leage 2017/18

Her er oddsene jeg finner:


Oddsen for kampen mellom PSG - Real synes jeg er svert interessant. Jeg satser en hel krone på at Real vinner.

For Real står veldig mye på spill: De er etter 15 spilte kamper hele 8 poeng bak Barcelona, og det ser ikke ut som de har sjans til å vinne ligaen i år. I klubben er det likevel forventet at de skal ta et eller annet trofe. Historisk sett ser ut som om manageren får sparken dersom klubben ikke oppnår dette.

Det virker for meg som om ledelsen trenger alltid en syndebukk, hvis det ikke oppnås gode nok resultater. Zidane er av mange ansett som verdens beste trener. Det jeg foreslår er at utfallet av denne kampen kan føre til noe så absurd at Zidane får sparken.

Jeg vil likevel fraråde å satse mye penger på en slik kamp, da jeg antar at det vil bli en veldig jevn duell.


At jeg har satset 1 krone på at FB Barcelona tar seg videre mot Chelsea, tror jeg ikke trenger en forklaring.


Hva tror bloggleser om disse oddsene?

5 kommentarer:

  1. Ser ut som smarte bets. PSG ser ut som et veldig sterkt lag. Tror det blir 2 gjevne kamper. Og egentlig 50/50 om real eller PSG vinner.
    synes det er synd at PSG og Real møtes såpass tidlig i turneringen... hadde PSG kommet på andreplass i sin gruppe hadde de møtt besiktas...

    SvarSlett
  2. Kunne tenkt meg og satse 1 krone på fc porto. tror fort liverpool kan gå på en smell med det forsvaret de har.
    Brage

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips. Jeg satser 1 krone, men ikke mer.

      Slett
    2. Oddsen mot Portu er forresten uforandret etter L sitt kjøp av 78,80 Mill. € Van Dyke.

      Kan se ut som fotballhistoriens mest ufornuftige pengebruk. Men det er best å vente og se før man konkluderer.

      Slett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...