torsdag 31. desember 2015

Årets kommentatorer 2015: Nils og Kristian


Det er årets siste dag og tittelen "årets kommentator" skal kunngjøres. I år er det så jevnt at jeg velger å dele tittelen mellom Kristian og Nils.


Forøvrig har da Nils vunnet alle år tittelen har blitt delt ut.



Premien er en nisselue med et mystisk innhold


Tittelen kan deles, men kan premien deles mon tro?

Jeg vil ellers nevne at jeg ikke har vært like kreativ i år som tidligere år med å finne opp innhold til bloggen. Det har dermed ikke blitt like gode vilkår for å komme opp med den optimale kommentar. Jeg skjønner at bloggleser lett kan finne på å si "skjerpings gøkkster, jeg vil ha flere innlegg, og av god kvalitet" Husk da på at jeg har funnet på blogginnlegg siden høsten 2009. Hvem andre i nabolaget har blogget like lenge? Hva skjedde med Brageknappens blog? Uansett: godt nytt år.

6 kommentarer:

  1. Happy new year! Hilsen årets blog-kommentator

    SvarSlett
  2. Takk for et snasens bloggår. Turgjengen setter pris på gode hverdagsposter samt alle turbloggene som er gull verdt for ettertiden") Godt nytt bloggår !

    SvarSlett
  3. Godt nyttår mister bloggeir =)

    SvarSlett
  4. ingen blogginnlegg for 2016?

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...