mandag 21. desember 2015

Tippeknappeblogger


14 Desember var det holdt trekning for champions leage 8.dels finale. I den sammenheng vil jeg forsøke å tippe på forhånd hva vi kan forvente oss av resultater. Disse kampene spilles i ulike tidsrom mellom 17 februar og 15 mars.


Disse lagene tor jeg tar seg videre til 8.dels finale:

Wolfsburg
Real Madrid
Paris SG
Barcelona
Athletico Madrid
Manchester City

Jeg tror Juventus - Bayern München er en åpen kamp, altså mindre forutsigbart hvem som vinner selv om BM er antatte favoritter. Benfica - Zenit tror jeg også er et åpent oppgjør.


Likevel vil jeg advare mot at jeg har blitt en dårligere gambler med tiden. Jeg var på mitt største oppe i omtrent 520 kroner. Jeg ble etter hvert lei av å satse 5 kroner her og 5 kroner der, og begynte å satse 80 kroner, og så 100 kroner, deretter 150 kroner, og 200 kroner. Jeg observerte omstendighetene i kampene. Det hjelper ikke meg at det blir 5 stangskudd og 2 mål i en kamp der jeg hadde satset på at det ville bli minst 3 mål. Nå er jeg tilbake til utgangspukt på ca 100 kroner. Det er uansett bedre å gi seg som gamler hvis man ikke lenger gjør det mest for lekens skyld.





4 kommentarer:

  1. Hehe. Enig. tipper BM vinner over Juventus. tror du kan bli rik om du fortsetter som low-stake gambler! =)

    SvarSlett
  2. Når kommer innlegget om oppsummering av året tro?

    SvarSlett
  3. Tabbe å gå over til high-stakes ja.. nå må du krabbe deg opp til 500 igjen med krone-bets

    SvarSlett
  4. Har aldri gamblet selv men syns det er noe skummelt å gamble med penger, særlig store summer. Er det ikke bra nok å se på og spille fotball uten gambling?

    Tips: hvis du likevel ikke kan stå imot, gamble alltid på Barcelona seier, det er som regel en trygg sak, hehe.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...