søndag 10. mai 2015

Squash med Brage, Kristian og Nils

-" Er dette nok til å lage et blogginlegg ut av", spurte jeg Brage. "Jada, et kort et", svarte han. Brage selv måtte nøye seg med å kun være tilskuer grunnet den ekstremt langvarige forkjølelsen.


Jeg forsøkte å ta bilde av noen interessante positurer.



Kristian og Nils holdt et ok ferdighetsnivå...


... Mens jeg holdt et nivå så lavt at bloggen kanskje burde vært skjermet fra synet.

Spesielt ille var kraftslaget som bommet på ballen, men det ble ikke tatt opp på film. Vi vurderte også å drive med skotthyll i dag, men skjønte etter hvert at vi ikke ville rekke å gjennomføre før Brage s


jbnmjnjjmmm,terodorskriohve vvfor onkell.......

5 kommentarer:

  1. Hyggelig sammenkomst boys")

    SvarSlett
  2. Om innleggets slutt var forvirrende... Da jeg skulle skrive siste setning kom Teodor inn og benyttet muligheten til å bli Norges yngste mannlige blogger, uten å selv være klar over det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde mine mistanker om at det hadde skjedd =)

      Slett
  3. Fint å se knappen i aktivitet igjenn =)

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...