torsdag 14. mai 2015

Skotthyll med Nils og Kristian


Først ute til å demonstrere sin skotthyll-stil bloggeir:


Så har vi Nils:


Og til sist Kristian:

Resultatlisten ble som følgende:


Nils syntes jeg hadde en avskyelig skotthyll-stil. Likevel var jeg ganske likt med han når det kom til å få poeng. Jeg holdt meg til den stilen fordi om jeg holdt hylla på en annen måte glapp jeg den bare under kastet. Jeg benyttet derfor omtrent 50 kast på å forsøke å kaste rett frem og dermed treffe treplaten.

Oddsen på at jeg skulle treffe noe, tror jeg ville bli satt til omtrent 25. Forøvrig synes jeg skotthyll kan bli noe langdrygt etter 40 kast. Til tider kom det noen underholdende animalske lyder under kastene til Nils, noe jeg syntes hadde noe underholdningsverdi.



6 kommentarer:

  1. Da fikk jaggu bloggen Nils til å få delvis latterkrampe igjen. Makan til opplegg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva er det som foregår på det siste bildet?

      Slett
  2. jeg mistenker ekstrem rivalisering ligger bak bakholdsangrepet...

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...