lørdag 5. juli 2014

Hoppe i nydammen-turneringen


I dag var Nils, Kristian, Brage og jeg på joggetur. Da vi var ferdig med å jogge avkjølte vi oss i nydammen. Vi arrangerte etterhvert en turnering i å finne på det mest sprelske eller eventuelt mest komiske hoppet i nydammen. Først ut var Brage.


Enkel baklengs salto her. Dette er lett å utkonkurrere mente jeg, og jeg gikk for...


...denne. Relativt sprelsk om jeg skal si det selv. Kristian ble inspirert til å gjennomføre et lignende hopp.


Omtrent samlede ben og ellers litt mindre bøy i hele kroppen. Jeg tror kanskje Kristian selv fant ut at han burde være mer kreativ, og gikk så for denne:


Er det mulig å finne på en mer interessant positur, mon tro. Hva med denne:



Kristian svarte med denne:


Dette er antageligvis vinnerbildet. Det var Nils som var fotograf i turneringen.


På dette bildet ser det kanskje ut som om Kristian står på vannet. Hvordan skal vinnerbildet avgjøres? Kanskje gjennom en enighet mellom alle kommentatorene.


6 kommentarer:

  1. Flotte bilder ja. Gøyalt var det også. Synd ikke nillert ble med på konkurransen. Et innlegg bloggstjernen blir tatt bilde av til forandring. Hehe

    SvarSlett
  2. Synes kristian burde vinne konkurransen.

    SvarSlett
  3. TheRealShadyNils6. juli 2014 kl. 08:46

    SKANDALE SKANDALE SKANDALE; noen utgir seg for å være meg ! Mistanken rettes først og fremst mot Krilly.

    Ellers støtter jeg forsåvidt forslaget om at Walle sitt hopp og ansiktsuttrykk er nær legendarisk.

    Hipp hurra for varme, bad og sumarkos

    SvarSlett
  4. Hva var forresten premien til vinneren? Jeg kjenner det er godt å være ute av rampelyset bragis.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...