torsdag 27. mars 2014

Og så braker tippeligaen 2014 løs.

Til helgen braker tippeligaen ut. Skal man tro lokalavis i Trondheim, så er det Rosenborg som tar seriegullet. RBK har nemlig anskaffet Morten Gamst Pedersen. Det sies han er i stand til å sentre ball til Aleksander Søderlund.

Høres bra ut det. Likevel mistenker geirknappen en hel del rusk. Følgende video gir kanskje en passende analogi:


Den store overraskelsen i tippeligaen 2014 tror jeg kan bli Bodø /Glimt.


Videoen over viser altså Bodø /Glimt supportersang "Bodø /Glimt førr evig". Satser også på at Rosenborgsangen ble gjenkjent.

8 kommentarer:

  1. Gnikkende gnukkegurr. For et påfunn!

    SvarSlett
  2. HolderSegForØreneNils27. mars 2014 kl. 21:44

    mmmm fantastiske toner krøkky

    SvarSlett
  3. Jeg får vel forsøke å bli flinkere på å spille fiolin, selv om jeg ikke er så flink til det. Bedre det enn å spille på sag, kanskje?

    SvarSlett
  4. prøvde du spille rosenborgsangen på sag? må si det var penere lyd fra fiolinen hvertfall =)

    SvarSlett
  5. Kun Bodø /Glimt på sag. Rbk på ustemt fele.

    SvarSlett
  6. Med hensyn til mimre tid når innlegget er gammelt: Rbk ledet 2 0 over viking 3 min før slutt. Hadde satser 5 kr på rbk seier. 5 kr på resultat 2-1 . Viking scoret så to mål. 10 kr ble tapt.

    SvarSlett
  7. Nesten en svensk lettmelk det??

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke handlelappen fra den ulogiske handleturen, så jeg huker ikke prisen for melk. Man kan få ganske mye hjembrygg øl for 10 kr.

      Slett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...