lørdag 9. november 2013

Bilder som ikke tidligere kom med på bloggen 2013




Jeg gikk idag med min knappebloggkollega Brage over bruen på solsiden. Klokken var iferd med å bli 15.00. Solen er allerede på vei ned. Vi dro videre til Rockheim museum.


Man bør kanskje vokte seg for Rockheim-spøkelser når man tror det er trygt å spille el-gitar. Jeg hadde det fint på rockheim, og jeg hadde forøvrig et inntrykk av de som ville bygge dette museum en gang i tiden må ha hatt ambisjoner om at det skulle bli et bra museum. Spesielt for folk som ønsker å fikle med ting. Man blir påminnet hvem av norske artister som i sin tid ble godt kjent og hva de har bidratt med.


Da jeg kom hjem etter denne turen, kom jeg til å tenke at jeg iløpet av dette bloggåret har tatt en del bilder som jeg tenker egentlig fortjener å bli med på bloggen.




En gang tidlig i mai oppdaget jeg et pinnsvin som voktet postkassene på Vikåsen.


Så var det meg og Kristian på 17 mai.


Jeg gjemte meg bak et vannglass ...


... og Kristian slappet av i vårsolen.

Jeg hadde forøvrig et fint bilde av min far Trond, men våger ikke å putte det på nett med fare for å bli saksøkt. Jeg mener at det kom en del fine bilder på bloggen i løpet av våren av teltturer, og på sommeren med fjelltur til hytta, og på høsten bilder fra Rissa.



Avslutter innlegget her med et fint tre tatt seint i oktober.

4 kommentarer:

  1. Fine bilder ! Er du sikker på at det er din bror Kristian du har bak deg og ikke en bosnisk torpedo\russisk mafiaboss?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er enig i at det er en spesiell fasong på det bildet. Jeg kan vel ikke si noe mer enn ha ha.

      Slett
  2. Blå skjorte med hvit slips! For en vågal bekledning. Har aldri noensinne sett denne kombinasjonen haha

    SvarSlett
  3. Nok et flott innlegg!.Skjønner godt at du ikke vil bli saksøkt. jeg har sett bildet, så det går greit at du dropper det! Lurer på om motepolitiet ville arrestert krille for å bruke de brillene. flott bilde av meg med gitaren det dær! =)

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...