lørdag 25. august 2012

Oppklaring på talemelding

Igår sendte jeg en talemelding til Nils gjennom Kristian sin mobil. Nils respons på det tidspunket, indikerte at han trodde det var Brage som hadde sendt meldingen.
Andre som jeg pratet til, mente at jeg hørte ut som en gammel alkis. Jeg dedikerer dagens blogginnlegg til Nils, som omsider får en oppklaring på talemeldingene.

Ved ett tidspunkt vurderte jeg om stemmen min i den tilstanden den var i (og stortsett fortsatt er i), kunne brukes til noe. Kanskje noen sanger som ville høres ekstra merkelig ut, for eksempel noe fra Tiny Tim. Jeg kom til konklusjon at absolutt alt ikke ville bli bra med den stemmen, og ideen ble derfor droppet.

6 kommentarer:

  1. haha=) burde jeg bli fornermet?

    SvarSlett
  2. Neida du har en flott robust stemme Brage.. Føler meg beæret over å bli dedikert et blogginnlegg på en så stor og flott side som dette. Bøyer meg i støvet

    SvarSlett
  3. haha. Takk nils. Det var veldig hyggelig å høre. =)

    SvarSlett
  4. Nr1:Får vel bare innse at jeg ligner på Brage.

    Nr2: Det spørs om dårlig immunforsvar setter midlertidig stopper for blogging.

    SvarSlett
  5. Svar
    1. http://en.wikipedia.org/wiki/Tiny_Tim_(musician)

      Slett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...