lørdag 18. august 2012

Hva kan forhindre en kjedelig høst?

I det siste har jeg tenkt på at høsten 2012 kan bli veldig kjedelig. Jeg har spurt flere jeg kjenner, om det er noe som skjer i høst. Hverken på tv, film, eller spill fronten er det noe som skjer. Vil det skje noe i Trondheim by? Det tviler jeg på. Her er en bilde analogi på hvor mye action jeg tror det blir i høst: Reppe skothyll klubb som gror ned av av sopp. Jeg har prøvd sporten et par ganger, og jeg er kjempedårlig.


Hva skal til for å forhindre en kjedelig høst? Kanskje noe slikt?
Jeg skal la være å forsøke å forklare hva dette er, men jeg kan bekrefte at den skallede frisør ikke har spist av den soppen.

Jeg har nylig fått litt skolering av "franskmakron'" hvordan jeg skal ta fine instagrambilder. "Franskmakron" er altså min eldste brors kjæreste. Jeg har dessverre ikke like avansert tilsynelatende gjennomsiktig kamera slik som hun.

Jeg tror likevel jeg fikk litt fine bilder.Av en statue ute i Trondheimsfjorden:
Av en gravemaskin ved Trondheimsfjorden:
En til gravemaskin:
Det er sånne ting man tar bilde av dersom man er aktiv på instagram, ifølge franskmakron. Jeg tror det er mange ting jeg burde lært om kvinnekultur. Det kan være jeg gidder å lære om sånne ting en gang. Og... Brage August 8, 2012 8:31 PM: "kansje flere blider vil hjelpe på bloggens popularitet! =)". Vel Brage, vi få se... Jeg tviler.

12 kommentarer:

  1. æ likte bildan :D sæli det av gravemaskin (uten den skallede frisør)

    SvarSlett
  2. ehm, geir, e d fleinsopp du har vært å funni dæ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det nederste kan være pæresopp...

      Slett
  3. SØRPÅ E D FINE HØSTA! HJEMMELAGET PIZZA JENTERS HØRES UT SOM EN GOD IDEAL!

    SvarSlett
    Svar
    1. Forbanna. Skulle stå senafters ikke jenters.

      Slett
    2. Prøv å unngå caps lock..

      Slett
  4. Ser man det ser man det , med bilder våkner bloggen så til de grader ! Fine bilder ja, særlig av gravemaskinen (med den skallede og teppedansende frisør)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder det der ja. Skikkelig flotte.

    SvarSlett
  6. Hehe... nilsepjokk som poserer??

    SvarSlett
  7. Yes that is me Sir, u a model agent I guess

    SvarSlett
  8. børdy bøøøøørd with tha wøøørd7. september 2012 kl. 00:17

    fant en utmerket borat drakt til deg du kan få neste utgave av høst koleksjonen. Grønn med farget saueskinn i kantene. Looking forward...

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...