torsdag 16. september 2010

Siste Blaff?

Geirknappens blog... Det føles sannelig som et tapt prosjekt. Jeg klager ikke på entusiasmen for geirknappens blog ute i verden, for 2 blogg lesere er ganske fint (og en hver leser kan se det på statcounter nederst på siden). Det er mer slik at det føles som om siste blaff av bloggskrivings energi sakte ebber ut, fordi jeg tror jeg begynner å utvikle et ganske kjedelig liv. Jeg har ikke klart å være nyskapende i min egen ensomhet. Ideer for nyskaping er mye enklere hvis man er flere som vil bidra med ideer. Jeg bidrag-syter offesiellt på ingen bidrags-ytere i mitt dagligdagse ikke-elektroniske miljø.

Hva gir fremtiden? Vanskelige og problematiske livs-leveforhold? Knekte bein og armer i vm eller nm i qwankido? Kanskje blir det motsatt, og jeg ser lyset og det blir fred på jord? I oktober så blir jeg sannsynligvis onkel til min bror sindres jentebarn, vil det være genetisk likhetstrekk med meg? Neppe. Hvem skal ta vare på min kamerat, slik at han ikke blir ødelagt av et korrupt bergensk samfunn? Vil utenomjordiske vesen invitere menneskeheten til å ta del i det intergalaktiske samfunn? Vil min far noen gang få orden på alle papirene? Når skal jeg stille et spørsmål som utgir en forskjell? Vil jeg bli spøkelse i verdenshistorien?

Alle disse ting vil geirknappen blog kanskje aldri gi svar på... Fordi... Siste bbbl ... bll BLaff...d øøø uthhhhhh.

2 kommentarer:

  1. Det var dagens tanker. Har du sluttet å skrive i klokeboka?

    SvarSlett
  2. Klokebok-skrivings energi er også redusert, men siste blaff der har sannsynligvis ikke dødd ut.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...