mandag 12. desember 2016

Eline døpes

Min bror Kristian sitt andre barn ble døpt
til Eline den 11 Desember 2016.


Bildet over viser papa Krøff og Eline.


Mine søsken Sindre og Brage hadde reist fra Kristiansand og fra Bodø i denne sammenheng. Begge to har mer hår på hodet enn Nils.


Senere på kvelden var jeg i en periode som en slags sovepute for Eline.

Jeg kan ellers nevne at jeg deltok  i bursdagsmilonga på Stjørdal den 10 Desember. Det var Terje som skulle feires. Dette var egentlig som en helt vanlig milonga, bortsett fra at Stjørdal fikk tidenes beste oppmøte og at Terje fikk nye dansesko.

4 kommentarer:

  1. Soveputebloggeren tok bra bilder!

    SvarSlett
  2. krakle ser halvkriminell ut med den sleiken. Den hårløse frisør var forøvrig imponert over at hele fam wellingz fikk plass i sofa. Hurra for Eline

    SvarSlett
  3. Jamme en fin hælg. Foreslår at Nils følger mote og skaffer seg hår =)

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...