søndag 18. desember 2016

BlogGeir feiret 30 årsdag

Lørdag den 17 Desember feiret jeg 30 årsdagen min. Jeg blir 30 år i morgen, 19 Desember.


 Av Roger fikk jeg supermann sokker. Av Kristian, Stine, Teodor og Eline en grå joggebukse. Av mor og far en regnbukse. Av Nils en pose godteri og en lighter uten gass. Av Pawel et notehefte av den legendariske Yanni. En skjorte av Teodor og Eline. Et redskap som gjør en mobiltelefon om til VR briller av Sindre.

Jeg er svært fornøyd med å ha fått mange klesplagg, da jeg vet at jeg har til vane å bruke nettopp klesplagg når jeg oppholder meg innendørs. Men gjett hva... Jeg har faktisk til vane å bruke klesplagg når jeg beveger meg utendørs også.

Teodor og Eline er tydeligvis genier på å finne gaver selv om de ikke har fylt 3 år ennå.

Ryktene forteller også at jeg kan vente meg gaver av andre søsken senere i Desember.

Under bursdagen arrangerte vi poker turneringer. Kort oppsummert kan jeg si at jeg vant denne turneringen. Pokergeniet Nils nådde ikke duellen engang. Hva kan være forklaringen på dette?

Takk for en fin bursdagsfeiring.

5 kommentarer:

  1. Takk det samme. Måtte vel la bursdagsbarnet vinne?

    SvarSlett
  2. Ser ut som om du hadde en fin feiring �� Hilsen mamman til geniene under 3 år!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen geir. Ligger en gave til deg på ett av soverommene. Bra fu fikk en skikkelig feiring 👍

    SvarSlett
  4. Hygge med feiring! Tapet skyldes uflaks og øl

    SvarSlett
  5. Håper du får stor glede av Yanni heftet. Det vet jeg du allerede har. "Legendarisk" er ordet.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...