tirsdag 20. januar 2015

Bloggeir selger tango


I dag dro jeg til sentralbygget på NTNU Gløshaugen for å selge student-tango til studentene.


Det sto noen bankfolk der hvor jeg egentlig skulle stå. Jeg ble henvist til et mindre synlig hjørne, på grunn av dobbelbooking.


 Etter hvert viste det seg at stedet hadde blitt trippelbooket. Tre stykker fra latin og ballrom dans, hadde til hensikt å selge seg denne dagen. Jeg lot dem få spille musikken og to av dem danset sammen. Jeg synes det var en bedre idee å dem bruke plassen til å selge dans generelt, enn at jeg skulle forsøke å selge tango for en.


Jeg delte ut flyers ved siden av dem, men jeg tviler på at jeg rekrutterte et eneste individ til tango i dag.


8 kommentarer:

  1. trippelbooket plass... at det går an. Er mandager den beste tiden for folk? Mange som hater mandager.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel, jeg var der ikke på en mandag.

      Slett
  2. Må innrømme at jeg humret litt da jeg leste blogg. Var noe komisk ved det hele altså

    SvarSlett
  3. Fint trivielt innlegg håper du lykkes i din rekrutering. kansje du får en fantastisk dansepartner ut av dette!

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Nytt innlegg til helgen sannsynligvis.

      Slett
  5. For en komisk blogger som står ved stolpen!

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...