lørdag 28. september 2013

Geirknappen leser Brageknappen




I går la Brage ut sitt 3. innlegg i sin nyoppstartede blogg Brageknappen. Jeg har sjokolade ved siden av, men det ble ikke synlig på bildet. Knappeblogg fenomenet lever, og jeg synes det er ganske fascinerende. Faktisk mer fascinerende enn Gemasolar termosolar kraftverk.



Mer fascinerende enn Burj Dubai...



Mer fascinerende enn Ryugyoung Hotell...



Mer fascinerende en ALICE detektoren i Cern...



Mer fascinerende enn romteleskopet Hubble...


og den internasjonale romstasjonen...



For å ikke snakke om hele Andromeda galaksen



Ellers i lurer jeg på hva slags påfunn jeg skal finne i hverdagen for å få et interessant innlegg på egen blogg. Vil geirknappen forsvinne i skyggen til den store Brageknappen? Tiden vil vise.

(Brageknappens innlegg, link)

4 kommentarer:

  1. Haha, flott å høre at du likte mitt innlegg =)

    SvarSlett
  2. Brageknappen er på fremmarsj. Du kommer vel med noen rapporter fra kjøretime og slikt etter hvert vil jeg tro.

    SvarSlett
  3. Brageknappen er absolutt et friskt pust i bloggforan, men geirknappen er og blir en bauta i blogghistorien som aldri vil komme i skyggen.Lenge leve gasellebloggen !

    SvarSlett
  4. Oppdaterte bloggen med et annet blide av Burj Dubai siden det bildet jeg først hadde lagt til ble slettet på wikimedia commons. Kun bilde av meg er ikke fra wiki commons. Det blir for dumt om jeg selv blir nødt til å ta bilde av disse ting, spesielt vanskelig ville det blitt å få tatt bilde av romstasjonen fra verdensrommet.

    Ser ellers at alle er fornøyd med at knappebloggfenomentet lever i form av Geir og Brageknappen.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...