mandag 7. mars 2016

Knappeblogger i venteland


Nå for tiden venter jeg litt på det ene og det andre...


Nytt styre i Trondheim Tango

I forrige uke ble jeg valgt inn styret til Trondeim tangoklubb sammen med Hjørdis, Vanja, Diana og Terje. Ingen i det forrige styret ønsket å fortsette, og det er ingen i det gamle styret i det nye. Jeg kjenner ikke til noen av rutinene til det gamle styret. Vi venter derfor på at det gamle styret skal kalle inn til et møte med det nye, slik at de kan vise frem redskaper og erfaringer.


Avklare status for NTNUI tango


Noe av det jeg hater mest i verden er å forholde meg til idiotiske mennesker. Jeg vil beskrive kjennetegn idiotiske mennesker som følgende:

1 Fravær av kommunikative ferdigheter

2 Å ikke ta gjennomføre ansvarsoppgaver en har tatt på seg.

Jeg kommer til å trekke meg fra NTNUI tango, hvis jeg må forholde meg til det samme idiotiske mennesket neste semester. Jeg liker ikke å vente lenge på en avklaring hva som blir tingenes tilstand neste semester.

(http://geirknappen.blogspot.no/2014/12/derfor-er-det-ikke-sa-lett.html)

2 kommentarer:

  1. Skrev nettopp til Anna (NTUNI tango): "At du har gitt Laura ansvaret i stedet for meg, er for meg et tegn på at du enten har et ego fra helvete eller rett og slett psykopatiske trekk, det er derfor ikke aktuelt å ringe deg". Det er i det minste avklart at Anna ikke fortsetter.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...