søndag 25. oktober 2015

På hytta til Nils


Nils surfet litt på mobiltelefonen.


Etter hvert spilte vi litt "vri8".


Kristian lekte med Teodor ute.


Teodor hadde ellers fått sansen for å klatre opp trappen i hytta.


Han lekte litt på loftet.


Da jeg gikk for å fyre opp i badstuen, tok jeg bilde av en pent opplyst fjellside.


I år som i fjor,  gynget jeg med Teodor i gyngestolen.


Jeg og Nils gikk over til å spille Omaha poker med fyrstikkesker i potten. Av og til hadde Nils den beste hånden.


Av og til hadde jeg den beste hånden.


Litt av en river dette.  I helhet en hyggelig helg med Nils, Kristian,  Stine, Teodor og meg.

5 kommentarer:

  1. Hæli pæli med hyttefreden. Badstua er et yndet sted for reflekterte samtaler har jeg nå erfart. No smått med aktiviteter men det tar vi igjen ved neste anledning. River er ikke bra..

    SvarSlett
  2. Kløver 4 i river var kveldens mest minneverdige øyeblikk for meg. Komisk utfall for meg, ikke fullt så komisk for deg.

    SvarSlett
  3. Hærlig hyttetur så d ut som:)

    SvarSlett
  4. Super-digg med avslapping ja blogger

    SvarSlett
  5. Hærlig hyttetur så d ut som:)

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...