lørdag 15. februar 2014

Den slappeste bordfotballkeeper

For et par uker siden spilte jeg, Nils, Kristian og Roger litt bordfotball. Jeg hadde drevet med litt tango tidligere på dagen, og i utgangspunktet var jeg sliten, men fant ut at hvis jeg pauset bra i et par timer før vi startet, så kunne jeg antageligvis bli med i bordfotball likevel.



Da vi satt i gang var jeg fortsatt ganske slapp og jeg spilte kun keeperen. Vi roterte på hvem som skulle være på lag. Vi hadde det ganske trivelig den kvelden, likevel vil jeg påpeke at vi antageligvis burde gitt oss litt tidligere den kvelden, med tanke på hvor lite energi jeg hadde å tilføre.

4 kommentarer:

  1. Haha. To slappe typer.

    SvarSlett
  2. 3 stykk stykk slappinger.

    Hvor ble det av Nils som skulle komme en tur oppover for en time siden?

    SvarSlett
  3. I am here..Du skal ha for at du joina da I det minste !

    SvarSlett
  4. Digger bildet ! Det får meg til å smile =)

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...