fredag 20. desember 2013

Blogg-appetittvekker for 2014

2013 var et utmerket blogg-år. Jeg har i desember forsøkt å tenke ut hvordan jeg potensielt kan få til å lage et tilsvarende godt blogg-år for 2014, om ikke til og med et bedre blogg-år. Første innlegg for 2014 bør vel inneholde svar på store spørsmål.


Vil det kanskje komme media av en geirknappen-tango-superhelt?


Hva vil skje med "løpsgaselle"? Vil det bare bli en "gågaselle" eller kanskje bare dovendyr?


Er det mulig å utkonkurrere Nils i kommentering?


Vil geirknappen komme med en idee som fører til global 0 % kriminalitet?


Vil geirknappen finne opp et innlegg som samsvarer med samtlige av jordens individer sine interesser?


Er det lurt å la seg klippe av en skallet frisør?


Jeg avslutter min blogg-appetittvekker for 2014 her.





4 kommentarer:

  1. Haha mye er bra å ta tak i her.. Jeg spår et enda mer offensivt bloggår i 2014 !

    SvarSlett
  2. Fantastisk cliffhanger. Her er det bare å følge med etter jul for å få svar på det man lurer på.

    SvarSlett
  3. Uutholdelig å vente så lenge på nytt blogår

    SvarSlett
  4. nå er det lenge siden du har skrevet innlegg. venter i spenning på et nytt ! du så foresten veldig kjekk ut på bildet.

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...