søndag 18. august 2013

Bloggeir utforsker Rissa

Lørdag kveld dro jeg, Kristian og Stine på en utforskningstur til Rissa. Vi tok ferge over fjorden fra Trondheim.  Vårt hovedmål var å se teaterstykket "den siste viking"


I nærområdet oppdaget jeg en liten viking hemmelighet. Kan Viking/Berseker -båtene ha vært de beste båtene i sin tid kanskje?


Jeg oppdaget også noen interessante ansikt.


Her scenen til teaterstykket.


Neste dag utforsket vi områdene rundt Rein Kloster.


Her er et bilde av meg og klosterruiner.


Vi fant et ganske interessant tre i området.


Vi avsluttet så turen og dro tilbake til Trondheim.

7 kommentarer:

  1. For en knallende fin tur. Skulle ønske jeg var med. Men det var jeg jo!

    SvarSlett
  2. DenSisteEkteVikingNils19. august 2013 kl. 10:21

    Se her har man gått for historiske omgivelser som utgangspunkt for utflukt, ikke dumt ! Jeg trur bloggeirs bror hadde gjort seg som barsk viking med tanke på hans apetitt på mjød. Hva angår bloggers vikingblod er jeg noe mer usikker, her hadde nok høvding passet bedre enn barsk fotsoldat føler jeg..hoi hoi hoi

    SvarSlett
    Svar
    1. På den tid hadde jeg antageligvis gått for å være bonde.

      Slett
  3. Svar
    1. En hage full av snurr tre hadde vært mer amazing.

      Slett
  4. litt av et tree du hadde funnet deg. Dær kunne du nesten ha tatt en høneblund =)

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...