tirsdag 18. desember 2012

Årets kommentator

Årets kommentator

Da er det bestemt at årets kommentator er Nils. Han får dermed æren av å bære tittelen "årets bloggkommentator" på geirknappens blogg i nesten 2 uker. Denne innebærer i praksis ingen konsekvenser for vinneren. Jeg følte meg forresten ikke uttrygg da jeg tillot Nils å klippe mitt hår.


Status

Jeg har i den siste tiden vurdert fordeler ved å ikke være i kontakt med elektriske enheter slik som laptop, ipad, mobil, radio, tv og klokker.Jeg lar rett og slett sånne ting være avslått. Jeg undres til hvilken grad det kan være sant at trådløs "stråling" kan ha uønskede konsekvenser.

Hjemme hos mine foreldre kan det være ekstremt mange trådløse enheter som er aktive samtidig. Mobiltelefonene har wifi, og ofte er laptop slått på samtidig. Da blir det minst 2 trådløse eneheter per person. Jeg har også vurdert om jeg midlertidig bør pause med bloggingen for å vurdere en potensiel ny kurs; en annen standard. Det blir sannsynligvis ikke mer blogg for resten av året.

11 kommentarer:

  1. Gratulerer til Nils! Kjedlig å høre at du skal legge ned bloggen.

    SvarSlett
  2. Unormalt å se NYTT blogginlegg på en tirsdag!! :p

    SvarSlett
  3. Jeg er beæret over denne kåringen. Jeg skal bære tittelen med stolthet denne julen. Uansett hva blogger velger å gjøre vil jeg ønske lykke til.. God jul ønskes fra Nilspjokken

    SvarSlett
    Svar
    1. Husk forrestet en å si ifra dersom backup gave er nødvendig. les du får backup om nødvendig.

      Slett
  4. Ingen har skjønt årets, tror jeg.

    SvarSlett
  5. Jeg tror jeg skjønte årets. Synes årets var knall og en velfortjent vinner.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen vits å bekymre meg over pakken til JuleNilsen, så lenge det ble ordnet på forsvarlig måte av en av familien, og/eller en høyest betrodd kapabel og innsiktsfull variant, med de aller beste av gode hensikter.

      Slett
    2. Tar en rosetta stein variant av det jeg nettop skrev:

      No reason for me to whave any worries caused by the package intended to be given The JuleNils, as long as it was sorted out in a decent and acceptable way, by one familiymember, or/and one deeply trusted, capable and insightful sort, with simply the best of good intentions.

      min oversettning ble kanskje litt på jordet. Kanskje likegreit at jeg forholder meg til norsk.

      Slett
  6. Pakken landet trygt under JuleNils sitt tre ja, no worries.. flott var den også

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...