lørdag 14. juli 2012

Drøm om House, dataspill og lenker. Finnes den beste blogg?

Drøm: doktor House sin brilliante dataspill strategi

Jeg drømte at doktor House tok dataspill svært alvorlig. Han spilte et spill som ikke eksisterte. Det var en kombinasjon av spillet "generals zero hour" og "civ 5". På veggen hadde han hengt opp en liste av alternative strategier for å vinne spillet. Han sa: Hvis jeg satser på kombinert infanteri og tanks general og satser på krigsskipteknologi i løpet av 160 runder (=?), da skulle jeg ha 98% sjans for å vinne. Taper jeg med denne strategi, så er det bare uflaks. Ingen kan slå den uslåelige doktor House. (noen videoer generals zh 1 2 3)

Drøm: festet i lenker men reddet

Jeg drømte at jeg møtte en kvinne med merkelige egenskaper. Når hun var borti hånden min, kom det 2 fengelslenker med store jernkuler fra ingensteds og de slynget seg rundt hånden min. Min hud begynte så å absorbere fengelslenkene. I alt ble kanskje 20 kilo fengelslenker absorbert av huden min. Sinnet mitt ble  så transportert til et annet sted. Det var 2 superhelter der. De var todimensjonale og hadde pikselkvaltitet tilsvarende et spill fra 1980-tallet. De brukte avansert teknologi for å fjerne lenkene som som huden min hadde absorbert. Da lenkene var fjernet sa de at de skulle gjøre meg imun mot slike lenker. De gav meg en kur, og så ba de meg være borti lenkene igjen. Jeg gjorde dette og det førte til at huden min begynte å absorbere lenker igjen. Vi har alt under kontroll, sa de. Da lenkene var fullt absorbert, våknet jeg fra drømmen.


Noen tanker om blogger
Finnes det noe sånt som er god blogger? Hva er verdens beste blogg? Hva slags kriterier skal til for å nå den statusen? Kanskje bloggleser kan sende link til gode blogger? Hva er det bloggleser egentlig tenker om geirknappens blogg? At jeg kanskje kunne hatt mer suksess med å lage selvspikkede selvlysende erotiske ting og selge, enn med bloggsuksess?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...