fredag 11. februar 2011

HverdagsGeir

Bursdag og barnedåp
I går hadde min far bursdag. Han ble 60 år gammel. Min skuespiller søskenbarn Lena Kristin kom på overraskelse besøk. Det gjorde også en tante med mann og barn. Ellers var min eldste bror (aka krille) med kjæreste, min nest eldste bror og kone og barn, min yngste bror (med kjæreste kommer 2 dager sent), min søster til stede.

På søndagen skal broren min som har unge, døpe ungen i nidarosdomen på morgenen 11 tiden. Til da skak også foreldrene og søsken til barnets mor være til stede. Ungens gråt er som tusen barberblad mot øret, og hørselsvern hjelper ikke så mye. Årsak til baby gråt er som regel sulten, pisset i bleie eller tenner klør og baby stikker en finger i eget øye.




2 kommentarer:

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...